Звіт про роботу відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради за 2022 рік

  • 571

Звіт

відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради за 2022 р.

Відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради у сфері регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення, наповнення дохідної частини бюджету та забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

Відділом проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов для реалізації прав громадян та юридичних осіб з питань регулювання земельних відносин.

Спеціалістами здійснюється постійний (щоденний) прийом громадян та юридичних осіб, яким постійно надаються консультації та обґрунтовані  відповіді з питань земельного законодавства.

За 2022 рік до відділу надійшло 1213 звернень від суб’єктів земельних відносин, в т.ч. від юридичних осіб - 497, від фізичних осіб – 716.

Відділом регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення за звітний період підготовлено запитів, інформацій та направлено відповідей, роз’яснень заявникам – 79 листів.

Опрацьовані звернення, які підлягали розгляду сесією міської ради, були сформовані в проєкт рішень та подані на розгляд постійної депутатської комісії міської ради.

Відділом, станом на 31.12.2022 року, підготовлено та подано на розгляд пленарних засідань Овруцької міської ради 140 проєктів рішень.

Проведено 4 земельних аукціонів щодо продажу права оренди земель сільськогосподарського призначення у формі електронного аукціону загальною площею 63,0536 га. Додатково місцевий бюджет одержав орендної плати 299 205,00 грн у рік.

Після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну 24 лютого було призупинено функціонування державного земельного кадастру. Згідно ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей регулювання земельних відносин в умовах воєнного стану» відділом були укладені з Товариствами та фермерськими господарствами договори оренди на 151 земельну ділянку, площею 849,0757 га, для забезпечення проведення весняної посівної компанії, місцевий бюджет отримав орендної плати у розмірі              1 386439,00 грн.

Станом на 31.12.2022 року виконання дохідної частини бюджету Овруцької міської ради, яка стосується роботи відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення повідомляємо наступне:

ДОХОДИ

ОТРИМАНО ГРН

ОРЕНДНА ПЛАТА З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

10 738 959,69

ОРЕНДНА ПЛАТА З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

614 922,22

КОШТИ ВІД ПРОДАЖУ ЗЕМЛІ

1 169 054,11

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

2 615 185,81

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

91 450,99

В цілому за 2022 року укладено 610 договорів оренди земельних ділянок, що наповнило бюджет громади на суму 4 045 030,75 грн..

Потрібно зазначити що, відділ виконує частину функцій відділу містобудування та архітектури, а саме надаються дозволи та затверджуються детальні плани територій, проводиться громадські обговорення ДПТ, так за участю відділу було проведено формування земельної ділянки на якій будується модульний дитячий садочок за підтримки Естонської Республіки.

Проводиться робота по зверненню громадян щодо продажу земельних ділянок.

Ведуться роботи щодо виготовлення правовстановлюючих документів (формування та присвоєння кадастрових номерів) на земельні ділянки на яких розміщені об’єкти нерухомого майна комунальної власності.

 Відповідно до вимог чинного законодавства, відділом надаються щомісячні, щоквартальні та річні звіти.

Здійснюються виїзди на місцевість з метою врегулювання земельних спорів.

Спеціалісти земельного відділу постійно удосконалюють свої знання та беруть участь у семінарах, тренінгах, практикумах, навчальних модулях.

 

 

Начальник відділу регулювання земельних

відносин та юридичного забезпечення                                Павло ЧЕРНИШ