Овруцький ЦНАП інформує

  • 113

Овруцький ЦНАП інформує, що в ході децентралізації Овруцька громада отримала широкі повноваження і відповідальність. Перелік послуг, які можуть надаватися на місцях, постійно розширюється. Мешканці громади очікують зручних та якісних адміністративних послуг. Саме тому  в Овруцькій громаді створений та функціонує сучасний Центр надання адміністративних послуг на 16 робочих місць - єдине місце де можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги у комфортних умовах.

Водночас щоби зробити отримання послуг доступнішим для жителів віддалених поселень, адже Овруцька громада одна з найбільших за територією на Житомирщині й має у своєму складі 91 населений пункт, у ЦНАПі діють віддалені робочі місця в Ігнатпільському, Бондарівському, Покалівському, Великофоснянському, Хлуплянському, Піщаницькому  старостинських округах де можна отримати необхідні адміністративні послуги (соціальні, реєстрація місця проживання та ін)

В Центрі надання адміністративних послуг, який обслуговує  близько 150 громадян у день, жителі громади та суб’єкти господарювання  мають можливість отримати 207 видів послуг у 12 сферах діяльності.

З 01.10.2022 року у відділі ЦНАП розпочато надання  послуг з оформлення та видачі паспортів громадянам України та паспортів для виїзду за кордон. Для надання якісних послуг та забезпечення їх доступності придбано додаткове обладнання для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки вартістю 400 тис.грн.

 

З 21.03.2023 року обмін та відновлення посвідчення водія доступні в Овруцькому ЦНАПі. Уже зараз у нас можна отримати послуги: обмін посвідчення водія (без складання іспитів) та видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого;

    За 4 місяці 2023 року у ЦНАПі зареєстровано    20604  заяви. Водночас за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло 1920867 тисячі гривень.

       Найбільшим попитом серед населення нашої громади   користуються послуги з державної реєстрації речових прав, оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон та паспорта громадянина України у формі картки, послуги соціального характеру, послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок, послуги  видачі посвідчень водія тощо.
З питань державної реєстрації права власності на нерухоме майно та надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно опрацьовано  8476 звернень;

З питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – 388;

З питань соціального захисту – 6035;

Оформлено 1010 паспортних документів;

З 21.03.2023 року видано 216 посвідчень водія;

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 1997;

Земельні питання – 128;

Послуги  з ДЗК – 282;

Видано різного виду довідок – 1874.

Надаються послуги Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) - подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, подання повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1); реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації та інші.

Якщо у Вас виникає потреба в адміністративних послугах та у розв'язанні проблемних питань, звертайтеся до Центру надання адміністративних послуг Овруцької громади за адресою: м. Овруч, вул. Героїв Майдану, 21.

Консультації  можна отримати за тел. 0975219805.