Інформація про роботу відділу з гуманітарних питань, з урахуванням навантаження на кожного працівника відділу, за І квартал 2023 року

  • 254

Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» упродовж звітного періоду виконував покладені на нього власні(самоврядні) повноваження: проводив роботу щодо реалізації державної політики в галузі освіти.

Основним завданням роботи відділу з гуманітарних питань є забезпечення реалізації державної політики у сфері освіти, фізичної культури та спорту.

            Протягом звітного періоду начальник відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Ткачук В.Г.  здійснював керівництво відділу, контроль за покладені на відділ завдання та створював належні умови праці у підрозділі.  Також їм було розроблено проекти рішень на сесію Овруцької міської ради – 8 та на засідання виконавчого комітету Овруцької міської ради -  3.

            За звітний період систематично проводились наради керівників закладів освіти, ради директорів, апаратні наради при начальнику. Здійснювалася робота по виконанню власних рішень, рішень міської ради, протокольних доручень міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.

            Затверджено наказів на призначення на роботу в заклади дошкільної освіти – 7, на звільнення – 19, інших наказів 52 (курси, відпустки,атестації, переведення). Підписано 29 довідок   про заробітну плату, 13 актів на списання продуктів, 114 наказів, 53 договори.

За сприянням Віталія БУНЕЧКА голови Житомирської обласної військової адміністрації та представника гуманітарного штабу при Житомирській ОВА Олега РЯБОГО, від дитячого фонду ООН UNICEF, було отримано та роздано на заклади освіти Овруцької ТГ гуманітарну допомогу, а саме: пледи, мультифунціональні набори, настільні ігри, миючі засоби, пластикові ємності для питної води, ігрові дитячі парашути, продукти тривалого зберігання, таблетки для очищення води, аптечки класу А, набори дитячі, реакційні комплекти для індивідуальних і командних видів спорту, групові набори для дозвілля та психологічної підтримки дітей та батьків, масляні  обігрівачі.

Ткачук В.Г. є головою атестаційної ІІ рівня.

Начальником відділу протягом звітного періоду було здійснено виїзди по закладах освіти Овруцької ТГ щодо вирішенню питань по проведенню ремонтних робіт.

Заступник начальника відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Півень А.І.  протягом звітного періоду здійснювала покладені на неї обов’язки.  

          Розробила програму «Підтримки обдарованої молоді Овруцької міської ради на 2023 рік», план заходів для закладів освіти Овруцької ТГ на 2023-2024 роки  з реалізації Національної стратегії безбар`єрного простору в Україні до 2030 року.

Надано пропозиції до програм: «Соціально-економічного та культурного розвитку Овруцької міської територіальної громади на 2023 рік», «Програми розвитку української мови в усіх сферах суспільного життя Овруцької міської територіальної громади на 2023-2025 роки».

Протягом звітного періоду  було подано до Департаменту освіти і науки ЖОВА: звіт по позашкіллю(1-ПО), звіт про виконання Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, звіт про проведені заходи  до Дня  спротиву окупації Автономної Республіки Крим та м.Севастополя у 2023 році, інформація щодо потреби в облаштуванні/будівництві укриттів, звіт про заходи щодо вшанування пам`яті подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам`яті Героїв Небесної Сотні, інформацію про розподіл отриманої благодійної допомоги від Дитячого фонду ООН UNICEF закладам освіти Овруцької, інформацію по роботе закладів освіти Овруцької ТГ тощо.

Щотижня, за запитом Департаменту освіти і науки ЖОВА, заповнюються інформаційні онлайн-таблиці (кількість дітей у ЗДО, у  ЗЗСО, наявність та кількість укриттів, генераторів, підвезення дітей, кількість дітей/педагогів, які перебувають закордоном, тощо).

За звітній період заступником начальника відділу з гуманітарних питань видано 8 наказів, виконано 28 документів та надано 2 відповіді на звернення громадян.

Оновлено сайт відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради

https://sites.google.com/view/vgp-ovruch/

Півень А.І. заступник голови атестаційної комісії.

 

На початку фінансового року працівниками централізованої бухгалтерії  відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради спільно з представниками відділу фінансів міської ради було опрацьовано та затверджено штатні розписи закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, а також сформовано та сесійно затверджено бюджет на 2023 рік. 

            Також працівниками централізованої бухгалтерії відділу з гуманітарних питань підготовлено та подано до відділу фінансів Овруцької міської ради 64 довідки  про внесення  змін до бюджету,  зроблено розподілів коштів  на фінансування закладів освіти -281. Оброблено виписки   руху коштів по рахунках Держказначейської служби України-1255(зроблено м.о.№2 та м.о.№3). Оприбутковано та оброблено документів (накладних , актів на послуги , роботи) 465 шт. (відповідно зроблені м/ор.№ 6 б-т, №6 спец.)

            Оброблено актів на списання запасів, основних засобів, паливо-мастильних матеріалів 102 шт., оброблені подорожні листи на списання пального шкільних автобусів та службових легкових автомобілів 775шт.(відповідно зроблені м/ор №9,10,13). Оброблено актів приймання-передачі майна згідно рішень сесії Овруцької міської ради : приймання майна-3шт; передачі майна -5 шт. Проведено позачергові інвентаризації у зв’язку із звільненням -5шт. Згідно результатів інвентаризації на 01.01.2022р. виведені  дані по майну закладів культури та складений  і поданий на затвердження сесії акт приймання-передачі на відділ культури і туризму. Перевірено  та прийнято до оплати звітів про використання коштів виданих на відрядження або під звіт-29( зроблено  м.о.№8). Зроблено реєстрів на видачу пального водіям шкільних автобусів та службових автомобілів -105. Щомісячно проводилась інвентаризація продуктів харчування по  18 ЗДО. Оброблено та рознесено накладних по продуктах харчування 3897. Зроблено звітів по продуктах харчування-273(зроблено м.о.№12). Нарахована батьківська плату   за харчування дітей -907 на суму 243232грн. Рознесено  проплату за харчування дітей  згідно з табелями відвідування на суму 307801грн(м.о.№15). Укладено, заповнено та зареєстровано договорів на купівлю та послуги – 117. Вчасно здано статистичні звіти з праці місячних 1-ПВ-30,  квартальних 1-ПВ-10. Зроблено та подано реєстри утримувачів та звіти для фінансування   додаткових відпусток за рахунок  коштів ЧАЕС-18. Подані квартальні звіти, акти звірок про надходження та виплату коштів за формою №7ВК(чорнобиль)-2. Подані квартальні звіти з об’єднаної звітності – податковий розрахунок сум доходу, нарахованого(сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб  і утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску-2.

 

Головним спеціалістом відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради, Стельмах Н.П., було отримано та опрацьовано 734 документи, з них виконано 222 документи та надано відповіді на  4 звернення громадян. Був підготовлений наказ по відділу з гуманітарних питань про завершення опалювального сезону 2022-2023 років Овруцької ТГ.

Також було видано 36 наказів, з них 29 наказів  на виділення шкільних автобусів для: перевезення внутрішньо-перемішенних осіб до м. Коростень,  з метою  отримання гуманітарної допомоги; проходження навчання членами територіальної оборони; обстеження матеріально-побутових умов внутрішньо-перемішенних осіб; перевезення громадян Овруцької ТГ на поховання Героїв; перевезення групи дітей 2006 року народження, з метою проходження медичного огляду на обласній медичній комісії м. Житомир; вивозу сміття на території закладів освіти, з метою виконання рішення виконкому №778; перевезення дітей у м. Житомир на конкурс «Єднаємо Україну Тарасовим словом».

            Головним спеціалістом було розроблено Програму оздоровлення та відпочинку дітей в Овруцькій міській територіальній громаді на 2023 рік, яка була затвердження рішенням 35 сесії Овруцької міської ради від 24.01.2023 р №1670.

            Щомісячно, Наталія Петрівна надає інформацію для Коростенського УСП, щодо кількості дітей потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які навчаються у навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення та інформацію по оздоровленню дітей пільгових категорій. Щотижня для Овруцького центру надання соціальних послуг,щодо кількості дітей ВПО, які зараховані до закладів освіти Овруцької ТГ.

            11.04.2023 року до Коростенського УСП подано звіт 1-ОБК «Звіт про підготовку до проведення оздоровчої кампанії за бюджетні кошти у 2023 році».

            Також Стельмах Н.П. є членом атестаційної комісії ІІ рівня, яка проходила з 04 по 06 квітня 2023 року. 

Головним спеціалістом  відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради,  Маковською О.В.  за звітний період було підготовлено 41 наказ: З кадрових питань (призначення, звільнення), Про внеснння змін до штатного розпису, про перерахунок заробіної плати, Про відрядження, Про надання відпусток, Про призначення уповноважених осіб для призначення стархових виплат, Про преміювання, Про стан військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів за 2022 рік та завдання на 2023 рік, Про матеріальну відповідальність (для закладів ЗЗСО). Також Маковською О.В. було підготовлено та надіслано на заклади освіти 16 наказів, логіни та паролі для проходження курсів підвищення кваліфікації (292 вчителі). Всі отримали відповідні свідоцтва. На запит І відділу Коростенського РТЦК та СП було підготовлено та надано інформацію про кількість учнів у 10 та 11 класах в закладах загальної середньої освіти. Підготовлено журнал реєстрації заяв.

Підготовлено та подано до Коростенського РТЦК та СП звіт про чисельність військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню.  На виконання листа Житомирської ОВА було підготовлено звіт про чисельність військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню, доповідь та списки військовозобов’язаних. Головним фахівцем було подано 5 працівників в M.E.Doc, сформовано 3 особові справи для новопризначених працівників.

Підготовлено інформацію для Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА та Коростенської РВА про кількість вчителів (викладачів) предмета «Захист України» в закладах загальної середньої освіти, що є педагогічними працівниками, які проводять початкову підготовку та є ветеранами війни. На виконання листа Головного УПФУ в Житомирській області було відскановано та направлено на портал 176 трудових книжок.

Підготовлено відповідей на звернення громадян – 4

Готувала табелі обліку робочого часу працівників відділу за січень, лютий, березень. Було зібрано фото, тексти та погодження для виготовлення меморіальних дошок 24 загиблим Захисникам України.  Підготовлено порядок денний, протокол комісії Підготовлено проект-рішення виконавчого комітету про надання дозволу на встановлення меморіальних дошок. Ескізи 24 дошок було погоджено із родинами загиблих. На виконання листа Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА підготовлено інформацію про відповідальну особу за здійснення вибору закладами загальної середньої освіти підручників та посібників для 1, 6, 10 класів.

Постійно проводиться робота в ІСУО щодо надходження та розподілу підручників для учнів ЗЗСО, узагальнення вибору підручників для 1 класу, узагальнення вибору підручників для 6 класу. Підготовлено відомість, накладні та роздано підручники з математики для 5 класу. Надано інформацію щодо прогнозованої кількості першокласників, учнів 6 та 10 класу до Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА. Підготовлено контракт про продовження трудових відносин з Кисіль Н.В. на посаді директора Кирданівського ліцею. Надано інформацію до Департаменту освіти і науки Житомирської ОВА про учасника комунікаційної платформи «Освіта Житомирщини. Рік Незламності». Підготовлено відповідь на запит Овруцької районної філії Житомирського центру зайнятості. Підготовлено відповідь на запит щодо вчителів в 5-их класах. Підготовлено порядок денний, протокол та запрошено членів комісії «Почесний громадянин м. Овруч»

Маковська О.В., є секретарем атестаційної комісії та підготувала документи для проведення засідання атестаційної комісії ІІ рівня:

  • Наказ про внесення змін до складу атестаційної комісії ІІ рівня;
  • Графік засідання атестаційної комісії ІІ рівня;
  • Списки вчителів, які атестуються;
  • Бюлетні для анонімного голосування.

Головним спеціалістом із публічних закупівель відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради Богдан Л.П.  проведено процедуру закупівлі твердого палива до осінньо-зимового періоду 2023-2024 років  для закладів. Надано допомогу у закупівлі твердого палива для закладів загальної середньої освіти.

Також фахівцем було проведено торги на закупівлю продуктів харчування, а саме: м’ясо свинини (без кістки заморожене), філе куряче (заморожене), м'ясо яловичини (без кістки заморожене), м’ясо свинини (охолоджене), філе куряче (охолоджене); масло солодковершкове не менше 73,0% жирності, Молоко пастеризоване 2,6%, молоко пастеризоване 2,6% вітамінізоване, сметана 15% жирності; буряк столовий, морква столова, капуста свіжа білокачанна, цибуля ріпчаста, часник свіжий, банани свіжі, яблука свіжі, апельсини, лимони; риба свіжоморожена (хек, минтай);  сири свіжі кисломолочні 9%, сир твердий 50%;хліб «Переяславський Новий» череневий, 0,7 кг, хліб пшеничний цільнозерновий формовий 0,5 кг; яйця курячі столові 1 категорії, мед натуральний

Проведено торги на закупівлю Електричної енергії та заключено договір з ТОВ «Східний енергетичний союз». Заключено договори з ПП «Свитязь» на доставку ланок захисних модульних споруд . Проведено торги на послуги доступу до мережі інтернет. Заключено договори на розподіл води  та відведення стічних вод, надання реактиної енергії , розподіл газу та реактивної енергії. Зібрано документи та підготовлено рішення на списання автомобілів ВАЗ 2101 та ВАЗ-21103. Заключено договір на «Поточний ремонт з усунення незадовільного стану нежитлової будівлі погріба Шоломківського ліцею Овруцької міської ради». Щоденно проводяться закупівлі без використання електронної системи закупівель на заключені прямі договори . Під час підготовки до опалювального сезону, здійснювався контроль за проведенням закупівель закладами освіти.

           Кожен працівник відділу з гуманітарних питань щотижнево вносить дані в гугл таблиці на Департамент світи і науки ЖОВА та готує інформацію на виконання доручення міського голови за підсумками апаратних нарад, в межах своїх повноважень.         

            Відповідно до рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради №778 від 21.02.2023 року працівниками відділу з гуманітарних питань закладів освіти Овруцької ТГ було проведено місячник з благоустрою територій.

          Щомісячно до відділу житлово-комунального господарства та благоустрою подається  інформація показників електроенергії по закладах загальної середньої та дошкільної освіти.  

     Проведено атестацію педагогічних працівників закладів освіти. Прийнято 112 заяв від комісій І рівня  про порушення клопотання про відповідність займаних посад та присвоєння (відповідність раніше присвоєної) кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» і присвоєння (відповідність раніше присвоєних) педагогічних звань.

Організовано і направлено учні закладів загальної середньої та позашкільної освіти до участі у різноманітних конкурсах, МАН, предметних олімпіадах.

           

 

Начальник  відділу                                                                 Василь ТКАЧУК