ЗВІТ Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради про проведену роботу за 6 місяців 2025 року
ЗВІТ
Центру надання соціальних послуг Овруцької міської ради
про проведену роботу за 6 місяців 2025 року
Станом на 1 липня 2025 року в Центрі надання соціальних послуг фактично працює 40 працівників (директор, головний бухгалтер, бухгалтер І категорії, завідувач відділення соціальної роботи, 2 фахівці із соціальної роботи, завідувач відділення соціальних послуг за місцем проживання, фахівець із соціальної роботи, завідувач відділення притулок для осіб, які постраждали від домашнього насилля та насилля за ознакою статі, фахівець із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб, перукар, швея, 2 водії, техпрацівник, працівник, 24 соціальні робітники ).
Постійно надаються послуги соціального супроводу, соціальної інтеграції та реінтеграції, соціальної адаптації, представництва інтересів, посередництва (медіації), консультування, інформування, соціальної профілактики, екстрено-кризового втручання, соціальна послуга з догляду вдома, швацькі та перукарські послуги.
Соціального супроводу у відділенні соціальної роботи потребують 2 сім’ї ДБСТ, 1 прийомна сім’я, 1 патронатна сім’я, 65 сімей опікунів/піклувальників, 42 сім’ї СЖО, 420 ВПО (111 із них діти), 185 сімей загиблих/померлих Захисників України.
За 6 місяців 2025 року фахівцями центру здійснено 59 обстежень житлово-побутових умов проживання сімей, за картками обліку особистого прийому громадян та тих, які звернулися в ЦНСП з різних питань, в тому числі щодо надання матеріальної допомоги.
Спільно із відділом соціального захисту населення здійснено 28 обстежень щодо встановлення факту догляду за особою та 54 обстеження щодо надання послуги догляд на непрофесійній основі.
Спільно із ЦНАП здійснено 18 обстежень для встановлення фактичного місця проживання осіб.
Здійснено 32 виїздів у складі мобільної бригади з метою проведення профілактичних заходів, а також за повідомленнями про випадки домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
Опрацьовано та винесено на розгляд сесії міської ради 228 пакетів документів щодо надання матеріальної допомоги мешканцям Овруцької громади (виплачено матеріальної допомоги на загальну суму 2 184 000 грн.).
Опрацьовано 21 пакет документів щодо виплати допомоги на поховання фізичним особам, які здійснили поховання непрацюючих осіб (виплачено допомоги на загальну суму 168 000 грн.).
Фахівцями із соціальної роботи кожні дві неділі здійснюється супровід дітей, котрі навчаються в інституційних закладах Потіївки (3 дітей), Коростишева (6 дітей) та Житомира (1 дитина) на навчання і додому.
Загалом ЦНСП за 6 місяців 2025 року надано 62 послуги перевезень.
Здійснено 8 перевезень тіл загиблих військовослужбовців.
Організовано та проведено чин похорону 26 військовослужбовців, що загинули/померли захищаючи суверенітет та територіальну цілісність України (ЦНСП відшкодовано 1 746 139 грн. за поховання загиблих/померлих Захисників) Членам родин загиблих Захисників виплачено матеріальну допомогу в сумі 300 000 грн. та надано послуги консультування та посередництва при оформленні матеріальної допомоги, допомоги на поховання та виплат ОГД. Також членам родин загиблих Захисників виплачено матеріальну допомогу на опалення на загальну суму 200 000 грн.
Протягом першого півріччя організовано та проведено 11 групових занять з психологічної підтримки з елементами арт-терапії з мамами загиблих Захисників та 1 сеанс з елементами арт-терапії для соціальних працівників.
Щонеділі під гаслом «Волю нашим воїнам» проводиться мирна акція щодо повернення з полону, розшуку своїх чоловіків, синів, братів, близьких.
Спільно з родинами загиблих Захисників організовано та проведено фотовиставку «Наша місія пам’ятати», щоденно о 9:00 проводиться мирна акція «Зупинись – вшануй Героя».
З березня місяця поточного року в ЦНСП працює фахівець із супроводу ветерана та демобілізованих осіб, якою проводяться виїзди за місцем проживання ветеранів, відвідування за місцем реабілітації в Овруцькій лікарні та визначаються потреби щодо забезпечення соціальної адаптації, надання матеріальної допомоги, засобів реабілітації та психологічної підтримки.
За 4 місяці було відвідано вдома 48 ветеранів та військовослужбовців. Всім надано послугу з інформування та консультування щодо пільг та місцевих і державних програм підтримки, здійснювався супровід при проходженні ними ВЛК, влаштовували до лікарень та шпиталів, 5 надано послугу з перевезення, 1 надано електровізок, 2 надано супровід при поверненні в військову частину після СЗЧ. Всі питання, що турбують військовослужбовців та ветеранів вирішуються.
За результатами опрацювання інформації по поранених визначено потребу у наданні матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію 84 пораненим військовослужбовцям та ветеранам на суму 882 000 грн.
Протягом 6 місяців 2025 року перезаключено договори про надання соціальних послуг (догляд вдома) з 208 підопічними ЦНСП .
Станом на 01.07.2025 на обліку у відділенні соціальних послуг за місцем проживання перебуває 221 громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та інших, які потребують соціального обслуговування, з яких – 76 осіб проживають у місті, 145 – сільська місцевість. Навантаження на кожного соціального робітника становить в місті - 12 осіб, в селі - 8 осіб.
Для проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг за місцем проживання були здійснені наступні заходи:
- призначено відповідального за організацію і проведення оцінки якості соціальних послуг та розроблення анкет,
- затверджено склад комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, до складу якої включені працівники центру, отримувачі соціальної послуги догляду вдома;
Центром було проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості соціальних послуг по місту 10 підопічних, Левковицький округ – 6 підопічних, Раківщинський округ – 6 підопічних, Хлуплянський округ – 13 підопічних та Великохайчанський округ – 7 підопічних.
На кожного отримувача соціальної послуги догляду вдома складено індивідуальні плани догляду вдома, переукладено договори відповідно до вимог Держстандарту на всіх отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Усі індивідуальні плани відповідають визначеним потребам отримувача соціальної послуги.
Соціальні робітники забезпечені необхідним обладнанням та інвентарем. Велосипеди, які перебувають в їх користуванні, знаходяться в робочому стані.
Соціальні робітники ввічливо та коректно ставляться до підопічних громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, скарг не надходило.
Для осіб, які проживають на території Овруцької громади та знаходяться в складних життєвих обставинах, мають понижену рухову активність, надають комплекс соціальних послуг, а саме: господарські роботи (копання присадибної ділянки, розпилювання дров, косіння трави, дрібній ремонт житла).
Всі звернення щодо отримання соціальної послуги догляду вдома задоволені 100%.
На підставі заяв громадян та медичного висновку складено акти оцінки потреб особи , визначено потреби в одержанні соціальних послуг. Сформовано 30 особових справ - укладено договір, індивідуальним планом визначено перелік послуг, які будуть надаватись соціальним робітником заявникам, які звернулись за отриманням соціальних послуг (догляд вдома).
Переглянуто графіки відвідувань підопічних соціальними робітниками Центру.
Було проведено роботу з 11 особами похилого віку, їм надано відповідну інформацію щодо отримання соцпослуги (догляд вдома) та інформацію щодо поселення в інтернатні заклади. Четверо громадян поселено до стаціонарного відділення с. Н.Велідники, сформовано 3 справи щодо поселенні в геріатричний заклад Коростеня, 1 справа формується, двох забрали додому діти. Здійснено перевезення із супроводом 2 психічно хворих із лікарні додому.
Також. під час моніторингу якості надання послуги з догляду вдома . в Левковицькому, Великохайчанському, Гошівському, Норинському, Бондарівському, Зарічанському старостинських округах, та по м. Овруч було відвідано 21 сім’ю СЖО та 5 кризових сімей, 5 військовослужбовців, що перебували на лікуванні, та 14 ветеранів, складено акти оцінки потреб .
За 6 місяців 2025 року надано 541 послугу перукаря (67 безкоштовно, з них 51послуга надано військовим).
163 громадян (з них 28 військових) отримали 513 швацьких послуг.
Було направлено звернення та отримано благодійну та гуманітарну допомогу від БФ «Хлібний дім» - 100 продуктових наборів на загальну суму 35 440 грн. та ГО «Взаємодія» - 2 інвалідні візки на загальну суму 861 грн.
Видано благодійної та гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам, багатодітним родинам (СЖО) та малозабезпеченим особам (продуктів харчування, засобів гігієни, б/в одягу та ін.) на загальну суму 500 513 грн..(з них продуктів харчування на суму 427 896 грн., засоби гігієни на суму 72 617 грн.).
Також було видано технічні засоби реабілітації громадянам:
- ходунок на колесах 16 штук;
- підлокотніки 52 штуки;
- візок інвалідний 14 штук;
- візок дитячий 2 штуки;
- тростинка 2 штуки;
- стілець- туалет 1штука.
На протязі 6 місяців 2025 року працівники центру приймали участь в онлайн-, офлайн-тренінгах, вебінарах щодо протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі, роботи мобільних бригад, протидії торгівлі людьми, роботи з сім’ями, які втратили близьких, роботи з людьми, які постраждали від війни.
Подавалися щотижневі, щомісячні, щоквартальні, звіти за запитами ЖОЦСС, УСП Коростенської РВА, ДСЗ Житомирської ОВА та ін.
Надавалися відповіді на картки обліку особистого прийому громадян та опрацьовувалася вхідна кореспонденція.
Наразі визначеним пріоритетом громади є доступність до послуг з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, яке актуальне для усіх громадян, та розбудова ветеранської інфраструктури, з метою повернення ветеранів до «мирного життя», надання реабілітації та відповідного лікування військовослужбовцям, демобілізованим особам, ветеранам війни та членам їх сімей. Тож проводиться робота щодо відкриття Центру психосоціальної підтримки жителів Овруцької громади.
Загалом робота Центру надання соціальних послуг спрямована на компактне та якісне надання соціальних послуг мешканцям Овруцької ТГ.
Директор Тетяна КАЗМЕРЧУК
