Звіт про роботу відділу ЦНАП виконкому Овруцької міської ради за І півріччя  2025 року

  • 112

                                                             ІНФОРМАЦІЯ

                 Про роботу відділу ЦНАП виконкому Овруцької міської ради за І півріччя  2025 року.

   У відділі ЦНАП з 01.01.2025 року по 30.06.2025 року зареєстровано 34581 заяви. За платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло  3 319 460, 08  гривень.

      Прийнято звернень з наступних питань:


з/п

                            Назва послуги

      З 01.01 2025 по 30.06.2025

Кількість послуг

Надходження до бюджету, грн

1

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, Інформаційні довідки з реєстру речових прав на нерухоме майно ( з 21.01.2025)

19768

2 759 472, 72

2

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяги з державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців

156

25 100, 0

3

Реєстрація транспортних засобів

447

84 525, 0

4

Оформлення паспортів

543

346 305, 4 (з ДМС)

 5

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, у тому числі видача витягу з Реєстру територіальної громади

5799

32 304, 2

 6

Витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки

1058

78 455,48

7

Ветеранські послуги

133

 

8

Внесення історичних даних до Реєстру територіальної громади

2948

 

9

Послуги соціального характеру

1175

 

10

Послуги у сфері містобудування, архітектури та будівництва, є-Відновлення

89

 

11

Місцеві послуги (земельні, звернення, матеріальні допомоги)

814

 

12

Видача різного виду довідок

1651

 

 

Всього

34 581

3 319 460, 08 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У віддалених робочих місцях відділу з 01.01.2025 року по 30.06.2025 року прийнято  24 140 звернень з наступних питань:

№ з/п

                                        Назва послуги

Кількість послуг

1

Нотаріальні дії

971

2

Складання актів матеріально-побутових умов проживання

530

 5

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, у тому числі видача витягу з Реєстру територіальної громади

5509

7

Внесення історичних даних до Реєстру територіальної громади

4815

8

Послуги соціального характеру.

З них: Призначення пільг на оплату житла, комунальних послуг - 531

            Надання субсидій на оплату житлово-комунальних послуг,        придбання скрапленого газу твердого та рідкого пічного  побутового палива – 482

            Призначення державних соціальних допомог  - 463

2381

11

Видача різного виду довідок

8444

12

Інші звернення

1490

 

Всього

24140

 

 

 

 

 

 

 

  У ВРМ найбільше опрацьовано звернень Пішаницьким (2487), Ігнатпільським  (2082), Шоломківським (1791), Кирданівським(1675), Зарічанським(1511), Бондарівським (1517), Норинським (1443) старостинськими округами.

 

               Начальник ЦНАП                                                     Оксана ШЕВЦОВА