Звіт Гошівського старостинського округу за підсутками роботи 2022 року

  • 218

Звіт

Про виконану роботу Гошівського старостинського округу  в 2022 році. 

Надання адміністративних послуг :

  1. Видача різного виду довідок - 1194.
  2. Зареєстровано вхідної кореспонденції – 51
  3. Зареєстровано вихідної кореспонденції – 41
  4. Складено актів матеріально-побутових умов проживання - 30.
  5. Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання - 21.
  6. Оформлення та уточнення адреси – 107 осіб.
  7. Формування списків та оповіщення військовозобов’язаних (протягом року).
  8. Нотаріальні дії – 52.
  9. Оформлення субсидій - 196.
  10. Оформлення соціальні допомоги – 53.
  11. Оформлення пільг – 130.
  12. Прийнято звернень – 73 .
  13. Оформлення документів на компенсацію за харчування – 36 .
  14. Питання на особистому прийомі – 77.
  15. Оформлення документів в ПК «Соціальна громада» - 190.
  16. Зареєстровано ВПО – 61.

Благоустрій :

  1. Проведено поточний ремонт вулиць Південна, Шкільна, Центральна, Квітнева, Камінна,  в с. Гошів,  доріг до с. Гошів, с. Базарівка та с.Смоляне, вул. Центральна в с.Смоляне.
  2. Зрізано 16 аварійних дерев, кроновано 8 аварійних дерев в населених пунктах Гошівського старостинського округу, вирізано кущів площею близько 4 га. на узбіччях доріг, кладовищах та парках.
  3. Постійно проводився благоустрій трьох кладовищ, двох парків та  прибирання трьох зупинок, утримання в належному стані адмінбудівлі та прилеглих територій.
  4. Заготовлено 10 куб. м  дров для опалення адмінбудівлі.
  5. Відпрацьовано 31 робочий день по благоустрою населених пунктів та  ремонту житлових будинків в інших старостинських округах і  м. Овруч.
  6. Постійно проводилось своєчасне  очищення доріг від снігу в населених пунктах Гошівського старостинського округу.
  7. Отримано та відпущено  гуманітарну допомогу населенню та установам Овруцької ОТГ :  2 т. одягу, 20 парт, 86 стільців, 21 тумбочка, 36 столів, 2 шкільні дошки, 16 ліжок, 19 матраців, 2 таганки, 3 інвалідні візки. 

Староста                                                  Барановський Ю.І.