Звіт  КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області на 2024 рік

  • 80

Звіт 

КП «Овруч» Овруцької міської ради Житомирської області

на 2024 рік

 

Комунальне підприємство «Овруч» створено в червні 2016 р. та розпочало господарську діяльність з 01 листопада 2016 року. Підприємство визнано виконавцем послуг з вивезення та захоронення побутових відходів у м.Овруч та Овруцької ОТГ.

            Згідно рішення виконкому  Овруцької міської ради  №114 від 20.07.2016 р, № 670   від 15.08.2019 року  виконавцем послуг із вивезенням та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) для мешканців  м.Овруч та Овруцької територіальної громади визначено КП «Овруч» Овруцької міської ради. Протягом 2019-2023 рр. підприємством додатковозаключено договори та організовано вивіз сміття в населених пунктах ОТГ –Білокамянка, Бондарі, Д. Гай, Заріччя, Заськи, Ігнатпіль, Кирдани, Корчівка,Колосівка, Лукішки, Острів, Підруддя, Яцковичі.

Діючі тарифи затверджено рішенням № 399 від 14.12.2021 р., введені в дію з 01.01.2022 р. та становлять на вивезення та захоронення ТПВ -  для населення приватного сектору –20,88 грн./чол., багатоквартирних будинків – 19,14 грн./чол.

 

Надано послуг КП "Овруч" Овруцької міської ради по вивезенню  та захороненню твердих побутових відходів та утилізації  рідких нечистот (2016-2023 рр.)

 

 

2 016р.

2 017р.

2 018р.

2 019р.

2 020р.

2021р.

2022р.

2023р.

м3

м3

м3

м3

м3

 м3

м3

м3

ТПВ

4628,4

35810,8

37333,5

40631,8

41881,3

43842,4

35608,2

39238,8

Рідких нечистот

59,4

2006,4

4435,2

3370,9

3171,3

2222,9

1267,2

1303,5

 

Основними видами діяльності підприємства є:

1.      Поводження з ТПВ:

-        На обслуговуванні підприємства знаходиться 98 шт. кліток для роздільного збору (ПЕТ пляшок), 210металевих контейнерів та 306 пластикових євро контейнерів для збору ТПВ. 

2.      Благоустрій території та озеленення міста:

-        Підприємством утримується 2 парки,  15 скверів та клумб, загальною площею 0,25 га. На обслуговуванні знаходиться - 9 дитячих майданчиків по м. Овруч.

3.      Обслуговування мережі вуличного освітлення міста та населених пунктів Овруцької ОТГ:

-        Загальна протяжність  мереж вуличного освітлення населених пунктів складає – 195,6 км., 4090світлоточок.

4.      Обслуговування тротуарів, доріг міста та населених пунктів Овруцької ОТГ.;

-        По м. Овруч 136 вулиць , протяжністю 71 км., по населеним пунктах Овруцької ОТГ – 373 км.

За період з 2016-2022 рр. КП «Овруч» Овруцької міської ради отримано додатково техніку, а саме  МТЗ-82.1,  МТЗ-320, навантажувач JCB-225, сміттєвози  МАЗ-5340 та VOLVO – 2 одиниці, автомобіль IVECO з маніпулятором, автогідропідіймач ВИПО, АС-машину,грейдер, міні-копач Zeppelin CAT. Протягом 2023 р. придбано або передано в господарське відання підприємству від міської ради - підмітально-прибиральну машину DULEVO 5000, трактор Fendt, навісне обладнання - косарку-подрібнювач, бензопилу, контейнери та урни.

Продовжується робота по заключенню договорів з населенням та підприємствами міста. Першочерговим завданням для підприємства є збільшення кількості абонентів з надання послуг з вивезення побутових відходів серед населення та інших споживачів. Станом на 01.12.2023 року кількість діючих абонентів по населенню становить 7230, що охоплює 15,4 тис. споживачів.

Середньооблікова чисельність працівників за 2022 рік склала 69 осіб. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників – 8 696 грн. Фонд оплати праці штатних працівників склав 7 200,7 тис. грн.

Станом на 01.12.2023 року організаційна структура підприємства складається з 90 штатних одиниць. Середньооблікова чисельність працівників за 11 місяців2023 рокусклала 64 особи. Середньомісячна заробітна плата штатних працівників – 9939 грн. Фонд оплати праці штатних працівників – 6997,4 тис. грн. Заборгованість з виплати заробітної плати та сплати податків на підприємстві відсутня.

За 2022 отримано чистого прибутку  у розмірі 120,2 тис. грн. Отримано доходів на загальну суму 19987,7 тис. грн.(без ПДВ), в тому числі:

- чистий дохід від реалізації продукції, робіт і послуг склав –14573,5 тис. грн;

-  інші операційні доходи – 398,3 тис. грн;

- інші доходи – 5015,9 тис. грн. (віднесено на фінансовий результат залишкову вартість переданих з ГВ МНМА та ОЗ, амортизацію переданих в ГВ ОЗ та МНМА).

Витрати понесені підприємством за 2022 рік становлять – 19 867,5 тис. грн, в тому числі:

- собівартість реалізованої продукції, наданих послуг складає – 17187,7 тис. грн;

- адміністративні витрати – 1385,9 тис. грн;

- витрати на збут – 348,1 тис. грн;

- інші витрати операційної діяльності – 800,4 тис. грн;

- інші витрати -  127,7 тис. грн;

- фінансові витрати – 1,3 тис.грн.

Податок на прибуток становить – 16,4 тис грн.

За 9 місяців 2023 року отримано  прибутку  у розмірі 59,2 тис грн. Отримано доходів на загальну суму 19 263,8  тис. грн.(без ПДВ), в тому числі:

  •  чистий дохід від реалізації продукції, робіт і послуг склав – 14 353,0 тис. грн;
  •  інші операційні доходи – 209,8 тис. грн;
  • інші доходи – 4701,0 тис. грн. (віднесено на фінансовий результат залишкову вартість переданих з ГВ МНМА та ОЗ, амортизацію переданих в ГВ ОЗ та МНМА).

Витрати понесені підприємством становлять – 19 204,6 тис. грн, в тому числі:

  •  собівартість реалізованої продукції, наданих послуг складає – 17 135,3 тис. грн.;
  • адміністративні витрати – 1187,6 тис. грн.;
  • витрати на збут – 245,4 тис. грн;
  • інші витрати операційної діяльності – 636,3 тис. грн.

 

Протягом 2024 року планується отримати  доходів на загальну суму  25741,9 тис. грн без ПДВ, в тому числі:

  • доходів від реалізації продукції (товарів, робіт,послуг) /див. таблицю 1/таблиця 1

 

Види доходів

Сума, без ПДВ, тис.грн

Сума з ПДВ,тис.

грн

 

%

1.

Всього доходів від реалізації продукції /товарів, робіт,послуг/,в т.ч.:

20 663,2

24795,9

100

1.1

Надання послуг з управління побутовими відходами, в т.ч.:

  • населення
  • бюджетні установи
  • інші підприємства та установи

5 550,4

 

4 034,6

255,3

1 260,5

6660,5

 

4841,5

306,4

1512,6

26,9

 

19,5

1,2

6,2

1.2.

Надання послуг з ремонту та утримання об’єктів благоустрою міста та населених пунктів ОТГ, в т.ч.:

  • утримання в належному санітарному стані вуличнодорожньої мережі та тротуарів міста, сміттєвих майданчиків та місць загального користування

/ прибирання,  вивезення та захоронення сміття/

  • утримання вуличнодорожньої мережі
  • поточний ремонт вуличнодорожньої мережі
  • утримання та поточний ремонт мереж вуличного освітлення
  • догляд за зеленими насадженнями /парки, сквери, квітники, газони, кладовища, узбіччя доріг та вулиць, місця загального користування та ін/
  • поховання одиноких безрідних громадян
  • інші роботи з утримання об’єктів благоустрою

 

15 112,8

 

 

9022,2

 

 

 

 

 

1500,0

-

 

3333,3

 

 

485,3

 

 

100,0

672,0

 

 

18 135,4

 

 

10826,6

 

 

 

 

 

1800,00

-

 

4000,00

 

 

582,4

 

 

120,0

806,4

73,1

 

 

43,7

 

 

 

 

 

7,3

-

 

16,1

 

 

2,3

 

 

0,5

3,2

 

  • інших операційних доходів – 328,5 тис. грн..
  • інших доходів(доходів від безоплатно одержаних активів) – 4750,2 тис. грн.

 

Плановий розрахунок витрат по підприємству на 2024 рік здійснено з урахуванням зростання  цін виробників промислової продукції (12,5%) за даними Мінекономіки, а також з урахуванням дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці встановлених Держбюджетом України на 2024 рік (прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня 2024р. в розмірі3028грнта мінімальної заробітної плати 7100 грн з 01.01.2024р. та 8000 грн з 01.04.2024р.). Загальні витрати на 2024 рік заплановано в сумі 25 540,9 тис.грн, в тому числі:

  • собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) –  22 677,3 тис. грн;
  • адміністративні витрати – 1 964,4 тис. грн;
  • витрати на збут – 375,4 тис.грн;
  • інші операційні витрати – 523,8 тис.грн.

Очікуваний фінансовий результат – 201,0 тис. грн.

         Фінансовий план розроблено з урахуванням фактичних показників за результатами фінансової та господарської діяльності за 2022 рік та9-ти місяців 2023 р., а також з урахуванням планових показників та з урахуванням змін, які плануються протягом наступного року.

З метою покращення своєчасної та ефективної роботи по обслуговуванню об’єктів благоустрою, управління відходами, поточного ремонту та зимового утримання доріг, зменшення витрат людського ресурсу необхідно придбати наступне обладнання:

- автомобілі великовантажні – 2 шт. (5000,0 тис. грн.);

- гідравлічні плечі для обслуговування узбіччя доріг та русла каналів (1200,0 тис. грн.);

- РУМ для посипання комунальних доріг піщано-сольовою сумішшю (400,0 тис. грн.);

- сміттєвоз під євро контейнери (2500,0 тис. грн.);

- контейнери металеві – 100 шт. (700 тис. грн..)

 

 

Директор КП «Овруч»                                       Анатолій ДУБ