Звіт відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради за 2023р.

  • 95

Звіт

відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради за 2023р.

Відділ регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення виконавчого комітету Овруцької міської ради є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради у сфері регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення, наповнення дохідної частини бюджету та забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України.

За 2023 року до відділу надійшло 919 звернень від суб’єктів земельних відносин, в т.ч. від юридичних осіб - 405, від фізичних осіб – 514.

Опрацьовані звернення, які підлягали розгляду сесією міської ради, були сформовані в проекти рішень та подані на розгляд постійної депутатської комісії міської ради.

Відділом, станом на 31.12.2023 року, підготовлено та подано на розгляд пленарних засідань Овруцької міської ради 261 проекти рішень.

Проведено 34 земельних аукціонів щодо продажу права оренди земель сільськогосподарського призначення у формі електронного аукціону на загальну суму 2 042 245,01 грн., продано право власності на 4 земельні ділянки на суму 2,4 млн. грн.

Введена в дію нова нормативна грошова оцінка на місто Овруч. Поновлено нормативно-грошову оцінку на 9 населених пунктів громади, введення в дію з 01.01.2025 року.

Станом на 31.12.2023 року виконання дохідної частини бюджету Овруцької міської ради, яка стосується роботи відділу регулювання земельних відносин та юридичного забезпечення повідомляємо наступне:

ДОХОДИ

ОТРИМАНО ГРН

ОРЕНДНА ПЛАТА З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

19 833 924,63

ОРЕНДНА ПЛАТА З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

1 298 035,39

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

3 766 566,17

ЗЕМЕЛЬНИЙ ПОДАТОК З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

152 561,44

Станом на 01.12.2023 року укладено 2368 договорів оренди землі, з них за 2023 рік укладено 209 договорів.

Потрібно відмітити що, відділ виконує частину функцій відділу містобудування та архітектури, а саме надаються дозволи та затверджуються детальні плани територій, проводиться громадські обговорення ДПТ.

Проводиться робота по зверненню громадян щодо продажу земельних ділянок.

Ведуться роботи по виготовленню правовстановлюючих документів (формування та присвоєння кадастрових номерів) на земельні ділянки на яких розміщені об’єкти нерухомого майна комунальної власності.

Постійно проводиться робота щодо інвентаризації земель та контроль за використанням земельних ділянок за цільовим призначенням.

Розпочата робота щодо інвентаризації об’єктів та земель водного фонду, що дасть змогу збільшити надходження до місцевого бюджету.

Здійснюються виїзди на місцевість з метою врегулювання земельних спорів.

Спеціалісти відділу постійно удосконалюють свої знання та беруть участь у семінарах, тренінгах, практикумах, навчальних модулях.

 

 

Начальник відділу регулювання земельних

відносин та юридичного забезпечення                                 Сергій ЖУК