Звіт відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю за перше півріччя 2024 року.

  • 75

Фото без опису

Звіт

відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю за перше півріччя 2024 року.

 

Згідно штатного розпису у відділі є 3 штатні одиниці: начальник відділу та 2 - головних спеціалісти (головний спеціаліст з питань інформаційно-комп’ютерного забезпечення, головний спеціаліст з питань цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами).

Відділ утворений з метою сприяння структурним підрозділам виконавчого комітету Овруцької міської ради у встановленні та підтриманні зав’язків із засобами масової інформації; вивчення громадської думки шляхом соціологічних опитувань та експертних оцінок при вирішенні питань, що мають суспільне значення; сприяння виконавчим органам Овруцької міської ради в оприлюдненні суспільно важливої інформації на офіційному сайті Овруцької міської ради, проведення постійного контролю за інформаційним наповненням офіційного веб-сайту Овруцької міської ради; забезпечення постійної інтерактивної комунікації Овруцької міської ради та її виконавчого комітету з громадськістю та мешканцями громади через офіційний сайт Овруцької міської ради та його сервіси, забезпечення постійної роботи прес-центру виконавчого комітету, що діє на базі відділу та задоволення інформаційний потреб мешканців громади; забезпечення реалізації на території Овруцької міської територіальної громади державної політики у сфері цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям, своєчасного реагування на них та ліквідації їх наслідків.

Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, актами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної ради, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови (особи, яка здійснює його повноваження) та цим Положенням.

Пріоритетним завданням для відділу цивільного захисту, оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та комунікацій з громадськістю напротязі першого півріччя 2024 року в період дії воєнного стану є забезпечення безпеки громадян та захисту територіальної цілісності України.

Загальний фонд захисних споруд цивільного захисту Овруцької міської територіальної громади складає 112 обєктів укриття, у тому числі 32 протирадіаційні укриття та 80 найпростіших укриттів, усіх форм власності серед яких 6 – державної, 81 – комунальної, 5 – приватної.

Переважна більшість усього фонду захисних споруд цивільного захисту Овруцької територіальної громади складають укриття які розташовані в м.Овруч а саме ПРУ – 25, найпростіші укриття – 70, в населених пунктах громади відповідно розташовані 7 ПРУ та 10 - найпростіших укриттів.

В закладах освіти перебуває 8 – протирадіаційних укриттів та 12 найпростіших укриттів.

В закладах культури Овруцької територіальної громади знаходиться 3 об’єкти укриття і 75 – у багатоповерхових будинках КП «Гарне місто».

На виконання Вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС від 09.07.2018 № 579 відділом цивільного захисту Овруцької міської ради, балансоутримувачами захисних споруд цивільного захисту за участю представників ГУ ДСНС та Управління Держпродспоживслужби, впродовж першого кварталу 2024 р. було здійснено обстеження 112 захисних споруд, що становить 100% від загальної кількості.

Загальний стан готовності захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційні та найпростіші укриття) до використання за призначенням на території громади характеризують наступними показниками:

готові до використання за призначенням- 6 укриттів, що складає 6,7 % від їх загальної кількості;

обмежено готові до використання за призначення-104 укриттів, що складає 92% від їх загальної кількості;

не готові до використання за призначенням-2 укриттів, що складає 1,3% від їх загальної кількості.

Водночас на території Овруцької громади проводиться робота щодо нарощування фонду захисних споруд цивільного захисту шляхом постановки на облік найпростіших укриттів та будівництва нових укриттів.

На протязі першого півріччя 2024 року на облаштування та будівництво обєктів укриття цивільного захисту населення було з бюджету Овруцької міської ради виділено 4,1 млн. грн. за звітній період було використано 3,3 млн. грн.

Першочерговим завданням сьогодні є створення безпечного середовища для перебування дітей у закладах освіти. Протягом першого півріччя 2024 року вживались заходи щодо завершення будівництва 5 об’єктів укриття в закладах дошкільної освіти с.Прилуки, с.Норинськ, с.Кирдани та Піщаницька гімназія, ЗДО № 5.

Впродовж першого півріччя 2024 року всіма без виключення балансоутримувачами захисних споруд розташованих на території Овруцької територіальної громади вжито відповідних заходів щодо покращення готовності стану захисних споруд до використання за призначенням, роботи з нарощування кількості та облаштування укриттів продовжуються.

Розпорядження Овруцького міського голови № 216 від 31.10.2019 року в Овруцькій міській раді утворено комісію з питань запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природнього характеру та їх наслідків у Овруцькій ОТГ.

Протягом першого півріччя 2024 року було підготовлено та проведено 8 засідання комісії ТЕБ і НС Овруцької міської ради на яких розглянуто 33 питання з них 15 відповідно до плану роботи комісії ТЕБ і НС та інші 18 – з питань ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Відповідно до розпорядження Овруцького міського голови № 171 від 19.10.2022 року в Овруцькій міській раді утворено міський оперативний штаб для координації здійснення заходів правового режиму воєнного стану, силами та засобами сил безпеки та оборони.

На протязі звітнього періоду було підготовлено та проведено 8 засідання оперативного штабу Овруцької міської ради, на яких розглянуто 77 питання.

Основні зусилля та увага приділялась питанням потреб військових формувань та заходам з укріплення оборони Овруцької громади.

Постійно надається допомога розташованих на території громади підрозділам ЗСУ та Зведеним загоном Національної Поліції України в облаштування місць дислокації, створення належних умов перебування та фортифікаційних споруд на ділянках їх відповідальності.

Роботи з інженерно-фортифікаційного укріплення тривають регулярно і охоплюють всю протяжність кордону з рб, у межах Овруцької громади.

- З початку року Овруцькою міської радою на заходи з оборони було залучено 20,266 млн. тис. грн., в тому числі:

1. Предмети, матеріали, обладнання та інвентар        1036547,90 тис. грн

Шини до автотранспорту      44000,00 тис. грн

Ремкомплект паливного насосу ГАЗ-66   3350,00 тис. грн

Запасні частини до MITSUBISHI J 4499,00 тис. грн

Запасні частини до КамАЗ 4310НЗАС4951       6999,00 тис. грн

Прилад нічного бачення        159993,90 тис. грн

БФП 23000,00 тис. грн

Ноутбук     31000,00 тис. грн

Акумулятор        5530,00 тис. грн

Квадрокоптери   556000,00 тис. грн

Фарба емаль        1206,00 тис. грн

Сітка затіняюча  10500,00 тис. грн

Нагрудний відеореєстратор   47400,00 тис. грн

Жорсткий диск    3350,00 тис. грн

Металеві "їжаки"для автотранспорту       99000,00 тис. грн

Ланцюг до бензопили  1200,00 тис. грн

Плівка поліетиленова   18600,00 тис. грн

Цвяхи         1400,00 тис. грн

Сітка проти скидів        2250,00 тис. грн

Лопата, кірка, лом, сокира, молоток, кувалда   17270,00 тис. грн

Послуги з перевезення військовозобов'язаних  6000,00 тис. грн

Охорона     3000,00 тис. грн

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування      2025276,00 тис. грн.

Квадрокоптери   1557276,00 тис. грн

Тепловізор 344000,00 тис. грн

Кунг для автомобіля    124000,00 тис. грн

Оплачуються послуги з облаштування оборонних укріплень, поточного ремонту автомобілів, послуги з перевезення.

З початку повномасштабного вторгнення на територію України передано на потреби Збройних Сил України 46 автомобілів. Від Естонії надійшло 16 автомобілів.

Добровольче формування Овруцької територіальної громади № 1 створене з перших днів війни відповідно до Закону України «Про основи національного спротиву» наказом командувача Сил територіальної оборони Збройних сил України, є боєздатним підрозділом сил ТрО, і в разі проникнення ворога на територію України готове дати гідну відсіч, маючи для цього відповідне озброєння.

Відповідно до бойових розпоряджень командування, Добровольче формування виконує завдання з охорони та оборони об'єктів критичної інфраструктури, спільно з Національною поліцією, ЗСУ та Держприкордонслужбою в період комендантської години забезпечує патрулювання наближених до Державного кордону населених пунктів громади, охорону автомобільного мосту на стратегічно важливому напрямку, має визначені бойові позиції на напрямках можливого просування противника з території республіки білорусь, забезпечує охорону кімнати зберігання зброї, підтримує в належному стані обладнані вогневі позиції на закріпленій території, виконує інші завдання.

На даний час до складу Добровольчого формування Овруцької територіальної громади № 1 входить 256 добровольців, які спільно з національною поліцією, Держприкордонслужбою, ЗСУ виконують визначені завдання територіальної оборони на систематичній основі.

Відповідно до рішення ради оборони Житомирської області від 01.09.2023 року в складі Добровольчого формування створено 3 мобільні вогневі групи ППО для боротьби з БПЛА, які отримали відповідне озброєння, забезпечені транспортними засобами та відповідним обладнанням, виконують бойові завдання на визначених позиціях та включені до системи протиповітряної оборони держави.

Працівниками відділу було організовано та розгорнуто роботу 13 пунктів незламності на території Овруцької територіальної громади, також забезпечено продуктами харчування тривалого терміну зберігання, генераторами, електрочарниками питною водою, ковдрами.

Підготовлено розпорядження міського голови:

- № 182 від 24.03.23р. створено та затверджено комісію з питань евакуації та затверджено її посадовий склад та посадовий склад оперативної групи.

- Підготовлено план заходів щодо формування організаційної структури цивільного захисту для забезпечення ефективної реалізації комплексу заходів стосовно захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій Овруцької міської ТГ.

Працівниками відділу розроблено та затверджено Положення про місцеву автоматизовану систему централізованого оповіщення Овруцької ради рішенням виконавчого комітету № 1368 від 28.03.2024 року

Розроблено та затверджено рішенням п’ятдесят сьомої сесії  VIII скликання № 2422 від 23.03.2024 року Програму забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, підвищення стійкості до кризових ситуацій на 2024-2026 роки.

 

Працівниками відділу  забезпечено:

- Обслуговування програмного комплексу «Соціальна громада» на персональних комп’ютерах 16-ти старостинських округів та заміна жорстких дисків на комп’ютерну всю техніку відділу ЦНАП та старостинських округів.

- Фактичний ремонт та технічне обслуговування 120 одиниць комп’ютерної техніки Овруцької міської ради, з них 96 ПК та 24 принтерів.

- Технічна підтримка сесій Овруцької міської ради, де проводилась обробка відео сесій для викладання на сайті Овруцької міської ради.

- Організація робочих місць, налагодження інтернет-мережі, заміна мережевого обладнання у адмінприміщення Овруцької міської ради.

- Підготовка технічних завдань у закупівлі комп’ютерної техніки (ЦНАП)

- Налаштовано контроль за документами які протерміновано в електронному документообігу та зверненнях громадян, для контролю виконаних документів надано доступ до баз даних регістрації документів керуючому справами Сергію ЛОБИКУ.

- Проводилась робота з підключення онлайн нарад при голові Овруцької міської ради та першому заступнику голови Овруцької міської ради.

- продовжено дію електронного цифрового підпису начальнику відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності.

- проводилась робота по заміні комп’ютерної техніки та прокладання інтернет мережі в центрі надання соціальних послуг Овруцької міської ради.

- проводиться тестування електронного документообігу «sdo.vlada.ua» від компанії «METASTUDIO» яка є розробником сайту Овруцької міської ради та запроваджує програмне забезпечення для документообігу виключно для громад ОТГ.

 

 

 

 Начальник відділу                                                               Башинський В.І.