ЗВІТ про роботу відділу фінансів міської ради за перше півріччя 2024 року.

  • 37

Фото без опису

 

ЗВІТ

про роботу відділу фінансів міської ради

за І півріччя 2024 року

 

Відповідно до Бюджетного кодексу України місцевий фінансовий
орган − установа, що відповідно до законодавства України здійснює функції зі складання, виконання місцевих бюджетів, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов'язані з управлінням коштами місцевого бюджету.

Відділ фінансів є окремою юридичною особою із самостійним веденням бухгалтерського обліку. В складі відділу 3 штатні одиниці.

 

Відповідно до своїх посадових інструкцій працівники відділу  вносили дані в електронну базу  зведених показників бюджету на 2024 рік, друкували бюджетні запити на 2024 рік (22 запити), лімітні довідки, витяги з річного та помісячного розписів бюджетних асигнувань та направляли головним розпорядникам коштів.

 

Формували, друкували паспорти бюджетних програм (24 шт.) та зміни до них (14 шт), звіти про виконання паспортів бюджетних програм  за 2023 рік, річний та помісячний розпис доходів, видатків загального та спеціального фонду бюджету, розпис фінансування,  кошториси, плани асигнувань загального та спеціального фондів, розподіли зведених показників кошторисів, планів асигнувань, плани використання бюджетних коштів, зведення показників спеціального фонду та змін до них (271 шт) , мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (14 шт) та подавали до УДКСУ  в Овруцькому районі

 

Проводили здачу звіту «Про виконання міського бюджету за 2023 рік», проходили експертизу  рішення «Про  бюджет Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік», експертизу показників  бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік в Департаменті фінансів Житомирської ОДА.

  Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України в процесі виконання  бюджету міської територіальної громади за доходами та видатками щомісяця протягом звітного періоду здійснювався аналіз та моніторинг щодо: 

- стану виконання доходної та видаткової частин бюджету в розрізі дохідних та видаткових джерел;

- очікуваного виконання передбачених помісячним розписом власних доходів загального фонду бюджету за місяць та наростаючим підсумком з початку року у розрізі джерел доходів та порівняно з аналогічним періодом 2023 року (щодня);

- стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів; 

- стану надходжень до бюджету міської територіальної громади коштів місцевих податків в розрізі платежів;

- споживання енергоносіїв бюджетними установами та інформування з цього питання департамент фінансів облдержадміністрації;

- виконання видаткової частини бюджету міської територіальної громади по кодах програмної та економічної класифікації видатків;

- динаміки видатків на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери;

- використання фонду заробітної плати та витрачання коштів на виплату заробітної плати бюджетних установ та соціальних виплат населенню;

- здійснення аналізу економічних показників видатків по галузях освіти, культури, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту та соціального захисту населення, будівництва, екологічного фонду та житлово-комунальної сфери;

- здійснення аналізу зареєстрованих фінансових зобов’язань  в Управлінні Державної казначейської служби України в Овруцькому районі, підготовка розпоряджень на фінансування із загального та спеціального фондів міського бюджету, щоденного моніторингу залишків коштів на рахунках головних розпорядників коштів, підвідомчих установ та на рахунках бюджету міської територіальної громади ;

- здійснення обліку змін бюджетних призначень, що вносяться до бюджету міської територіальної громади та фінансування бюджетних установ;

- проведення аналізу стану кредиторської та дебіторської заборгованостей.

Опрацьовувались та готувались відповіді на  інформаційні запити, листи підприємств і установ з питань, що належать до компетенції відділу.

Готувались в межах повноважень зауваження по пропозиціях до змін до бюджету, які надходили на погодження від інших структурних підрозділів міської ради.

 

Щоденно отримують файли  про зареєстровані фінансові зобов’язання у розрізі    розпорядників та одержувачів , аналізують дані фінансових зобов’язань по кожному розпоряднику   коштів (в розрізі кодів економічної класифікації видатків, цільового  призначення видатків),  формують, друкують,   затверджують у  міського голови(заступників міського голови) розпорядження про виділення     коштів (289 шт.), розподіли виділених бюджетних асигнувань (97 шт.) та подають до УДКСУ в Овруцькому районі.

Проведено опрацювання, аналіз і погодження паспортів бюджетних програм на 2024 рік, наданих головними розпорядниками коштів міського бюджету, для затвердження їх спільним наказом відділу фінансів і головних розпорядників коштів у рамках програмно-цільового методу бюджетування та підготовка Розпоряджень міського голови  «Про затвердження паспортів бюджетних програм», «Про внесення змін до паспортів бюджетних програм».

Щомісячно на адресу департаменту фінансів ОВА надавалася інформація стосовно виконання протокольних доручень, розпоряджень та контрольних завдань ОВА.  

Підготовлено матеріали для проведення засідання виконкому міської ради та на сесію міської ради (проект рішення, доповідні записки,) з наступних питань:

- «Про виконання бюджету міської територіальної громади
за 2023 рік»;

- «Про виконання бюджету міської територіальної громади
за І квартал 2024 рік»

- «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2023

 № 2263 «Про бюджет Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік»; (6 рішень з додатками)

         Підготовлено та винесено на розгляд та схвалення виконавчому комітету міської ради проект рішення «Про схвалення плану заходів щодо організації роботи із складання прогнозу бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2025-2027 роки, складання проекту бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2025 рік, організації виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади, підготовки та розгляду звіту про виконання бюджету Овруцької міської територіальної громади», розроблено та доведено до головних розпорядників бюджетних коштів Інструкцію з підготовки пропозицій до прогнозу бюджету територіальної громади та орієнтовних граничних показників видатків та надання кредитів з бюджету на середньостроковий період.

 Погоджувались висновки ГУ ДПС у Житомирській області  за платежами, місцевого бюджету та платежами, які підлягають розподілу між державним та місцевим бюджетами та подання контролюючих органів щодо повернення коштів надміру сплачених до бюджету міської територіальної громади.

Упродовж І півріччя 2024 року здійснювалась координація учасників бюджетного процесу по забезпеченню виконання дохідної і видаткової частин бюджету міської територіальної громади, а саме: координувалась робота з головними розпорядниками бюджетних коштів, управлінням державної казначейської служби, ГУ ДПС у Житомирській області, підприємствами та установами міста в напрямку наповнення дохідної частини  бюджету.

На підставі розпорядження  міського голови  робочою групою була проведена  роз'яснювальна робота з власниками об'єктів торгівлі, що здійснюють свою діяльність на території громади,  щодо законодавства у сфері оподаткування та сплати податків до місцевого бюджету. Також було неодноразово підготовлено та розіслано листи  на власників об'єктів торгівлі.

Забезпечено проведення детального аналізу кредиторської та дебіторської заборгованості за даними органів казначейства. До департаменту фінансів обласної державної адміністрації щомісячно надавалися звіти про стан дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетних установах міста.

Складено, підготовлено та подано у встановлені строки бухгалтерські місячні та квартальні звіти до УДКСУ, ОДПІ та до інших державних соціальних фондів.

Підготовлено платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань до УДКСУ.

Складено меморіальні ордери з первинною обробкою документів для щомісячного ведення касових і фактичних видатків та прийнятих зобов’язань, внесені відповідні дані до Книги «Журнал-Головна». Відображено рух необоротних активів та запасів в обігових відомостях. Документально оформлено списання товарно-матеріальних цінностей.

Готувались накази з особового складу та з загальної діяльності установи.

 

 

 

 

 

Начальник відділу фінансів                                  Тамара ШУРЛО