ПРОТОКОЛ № 42 засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку від 21 травня 2024 року

  • 15

Фото без опису

Овруцька міська рада

 

ПРОТОКОЛ № 42

засідання постійної депутатської комісії міської ради з питань

бюджету, комунальної власності та соціально-економічного розвитку

 

від 21 травня 2024 року

 

Присутні:   голова комісії Шевчук О.І.

Члени комісії: Гулько С.Д., Кобилинський М.А., Редчиць О.П., Дубницький О.П.

     

Відсутні: Пешко К.В., Чичирко М.В.

 

                                             Порядок денний засідання

 

  1. Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік.
  2. Про прийняття міжнародної технічної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.
  3. Про прийняття міжнародної технічної допомоги (фронтальний навантажувач) у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.
  4. Про передачу майна.

Інформує: Рибинська Наталя Михайлівна – заступник

міського голови

 

5.     Про проведення ремонтних робіт КП «Гарне місто» Овруцької міської ради.

Інформує: Редчиць Олександр Петрович – начальник

 відділу ЖКГБ

 

  1. Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради «Про встановлення ставок податку на майно на території Овруцької міської територіальної громади».

Інформує: Шурло Тамара Миколаївна – начальник

відділу фінансів

 

  1. Про надання дозволу на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради.
  2. Про затвердження актів на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради.
  3. Про затвердження актів на списання основних засобів.

Інформує: Півень Анна Іванівна – заступник

начальника відділу з гуманітарних питань

 

  1. Про встановлення посадових окладів, надбавок та доплат першому заступнику, заступнику міського голови, секретарю міської ради та керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету.
  2. Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради від 23.02.2023 року № 1693 «Про умови оплати праці міського голови».
  3. Про внесення доповнення до рішення Овруцької міської ради від 24.01.2024 року № 2396 «Про затвердження переліку об’єктів Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради, що підлягають приватизації шляхом викупу та за аукціоном у 2024 році».
  4. Про затвердження звіту про визначення вартості нерухомого майна комунальної власності – нежитлового приміщення по вул. О. Теліги (8 Березня), будинок 11, місто Овруч, Коростенського району, Житомирської області.
  5. Про надання дозволу на відчуження об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.
  6. Про передачу автомобіля ВЧ ****
  7. Про передачу майна ВЧ ****
  8. Про передачу майна ВЧ ****
  9. Про передачу майна ВЧ ****
  10. Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради окремо індивідуально визначеного майна.
  11. Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.
  12. Про передачу генераторів.
  13. Про передачу майна.
  14. Про передачу у тимчасове безоплатне користування майна.
  15. Про здійснення заходів в період дії правового режиму воєнного стану.

Інформує: Давидюк Катерина Миколаївна – начальник

відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності

та комунальної власності

 

  1.   Різне.

 

За такий порядок денний:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

Рішення прийнято.

 

Запропоновано регламент проведення комісії:

Доповідачам до 5 хв., виступи/запитання до 3 хв., відповіді на запитання до 3 хв.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

Рішення прийнято.

 

Розгляд питань порядку денного

 

СЛУХАЛИ 1: Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Участь в обговоренні проекту рішення взяли голова комісії Шевчук О.І., міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про внесення змін до бюджету Овруцької міської територіальної громади на 2024 рік».

 

СЛУХАЛИ 2: Про прийняття міжнародної технічної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про прийняття міжнародної технічної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади».  

 

СЛУХАЛИ 3: Про прийняття міжнародної технічної допомоги (фронтальний навантажувач) у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутати Шевчук О.І., Редчиць О.П., міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про прийняття міжнародної технічної допомоги (фронтальний навантажувач) у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади». 

 

СЛУХАЛИ 4: Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Рибинська Н.М. – заступник міського голови

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутати Дубницький О.П., Редчиць О.П., міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу майна».

 

СЛУХАЛИ 5: Про проведення ремонтних робіт КП «Гарне місто» Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Редчиць О.П. – начальник відділу ЖКГБ

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутат Шевчук О.І., міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про проведення ремонтних робіт КП «Гарне місто» Овруцької міської ради».

 

СЛУХАЛИ 6: Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради «Про встановлення ставок податку на майно на території Овруцької міської територіальної громади».

ДОПОВІДАЄ: Шурло Т.М. – начальник відділу фінансів

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про внесення змін до рішення Овруцької міської ради «Про встановлення ставок податку на майно на території Овруцької міської територіальної громади».  

 

СЛУХАЛИ 7: Про надання дозволу на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Півень А.І. – заступник начальника відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про надання дозволу на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради».

 

СЛУХАЛИ 8: Про затвердження актів на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради.

ДОПОВІДАЄ: Півень А.І. – заступник начальника відділу з гуманітарних питань

Депутат Дубницький О.П. задав доповідачу запитання по даному проекту рішення, Півень А.І. надала відповідь.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про затвердження актів на списання основних засобів Бондарівського ліцею Овруцької міської ради».

 

СЛУХАЛИ 9: Про затвердження актів на списання основних засобів.

ДОПОВІДАЄ: Півень А.І. – заступник начальника відділу з гуманітарних питань

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про затвердження актів на списання основних засобів».

 

СЛУХАЛИ 10: Про встановлення посадових окладів, надбавок та доплат першому заступнику, заступнику міського голови, секретарю міської ради та керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутати Дубницький О.П., Редчиць О.П., Гулько С.Д., Шевчук О.І., Кобилинський М.А., міський голова Коруд І.Я.

На пропозицію голови комісії голосування по встановленню надбавок було проведено окремо по кожній посадовій особі.

Першому заступнику міського голови запропонована надбавка 50%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

Рішення прийнято.

Заступнику міського голови запропонована надбавка 20%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 1, «Проти» - 3, «Утримались» - 1

Рішення не прийнято.

На повторному голосуванні заступнику міського голови пропонується надбавка 30%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

Рішення прийнято.

Секретарю міської ради запропонована надбавка 50%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

Рішення прийнято.

Керуючому справами (секретарю) виконкому запропонована надбавка 50%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

Рішення прийнято.

ГОЛОСУВАЛИ за проект рішення в цілому:

«За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про встановлення посадових окладів, надбавок та доплат першому заступнику, заступнику міського голови, секретарю міської ради та керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету».

 

СЛУХАЛИ 11: Про несення змін до рішення Овруцької міської ради від 23.02.2023 року № 1693 «Про умови оплати праці міського голови».

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутати Дубницький О.П., Редчиць О.П., Шевчук О.І. Міський голова Коруд І.Я. звернувся до депутатів з пропозицією зняти з нього надбавку повністю.

ГОЛОСУВАЛИ за пропозицію міського голови, встановити надбавку 0%:

«За» - 0, «Проти» - 4, «Утримались» - 1

Рішення не прийнято.

Голова комісії запропонував встановити міському голові надбавку 50%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 2, «Проти» - 0, «Утримались» - 3

Рішення не прийнято.

На повторному голосуванні міському голові пропонується надбавка 30%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 3, «Проти» - 0, «Утримались» - 2

Рішення не прийнято.

Депутат Гулько С.Д. попросив поставити на переголосування пропозицію 30%:

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

Рішення прийнято.

ГОЛОСУВАЛИ за проект рішення в цілому:

«За» - 4, «Проти» - 0, «Утримались» - 1

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про несення змін до рішення Овруцької міської ради від 23.02.2023 року № 1693 «Про умови оплати праці міського голови».

 

СЛУХАЛИ 12: Про внесення доповнення до рішення Овруцької міської ради від 24.01.2024 року № 2396 «Про затвердження переліку об’єктів Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради, що підлягають приватизації шляхом викупу та за аукціоном у 2024 році».

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про внесення доповнення до рішення Овруцької міської ради від 24.01.2024 року № 2396 «Про затвердження переліку об’єктів Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради, що підлягають приватизації шляхом викупу та за аукціоном у 2024 році».

 

СЛУХАЛИ 13: Про затвердження звіту про визначення вартості нерухомого майна комунальної власності – нежитлового приміщення по вул. О. Теліги (8 Березня), будинок 11, місто Овруч, Коростенського району, Житомирської області.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про затвердження звіту про визначення вартості нерухомого майна комунальної власності – нежитлового приміщення по вул. О. Теліги (8 Березня), будинок 11, місто Овруч, Коростенського району, Житомирської області».  

 

СЛУХАЛИ 14: Про надання дозволу на відчуження об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні проекту рішення взяли депутат Дубницький О.П., міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про надання дозволу на відчуження об’єктів комунальної власності Овруцької міської територіальної громади».

 

СЛУХАЛИ 15: Про передачу автомобіля ВЧ ****

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Додаткову інформацію з даного питання надав міський голова Коруд І.Я.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу автомобіля ВЧ ****».

 

СЛУХАЛИ 16: Про передачу майна ВЧ ****

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу майна ВЧ ****»

 

СЛУХАЛИ 17: Про передачу майна ВЧ ****

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу майна ВЧ ****».

 

СЛУХАЛИ 18: Про передачу майна ВЧ ****

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу майна ВЧ ****».

 

СЛУХАЛИ 19: Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради окремо індивідуально визначеного майна.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про надання згоди на прийняття у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади в особі Овруцької міської ради окремо індивідуально визначеного майна».

 

СЛУХАЛИ 20: Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про прийняття гуманітарної допомоги у комунальну власність Овруцької міської територіальної громади».   

 

СЛУХАЛИ 21: Про передачу генераторів.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

Участь в обговоренні проекту рішення взяли секретар ради Кисіль В.Л., заступник начальника відділу з гуманітарних питань Півень А.І.

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу генераторів».             

 

СЛУХАЛИ 22: Про передачу майна.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу майна».

 

СЛУХАЛИ 23: Про передачу у тимчасове безоплатне користування майна.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про передачу у тимчасове безоплатне користування майна».

 

СЛУХАЛИ 24: Про здійснення заходів в період дії правового режиму воєнного стану.

ДОПОВІДАЄ: Давидюк К.М. - начальник відділу бухгалтерського обліку, консолідованої звітності та комунальної власності

ГОЛОСУВАЛИ: «За» - 5, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

ВИРІШИЛИ: Рекомендувати винести і підтримати на сесії проект рішення «Про здійснення заходів в період дії правового режиму воєнного стану».

 

 

 

          Голова комісії                                                                Шевчук О.І.

 

                    Секретар комісії                                                            Чичирко М.В.