Фахівці 96 громад України відвідали Овруцьку громаду в онлайні аби перейняти досвід стратегічного планування, організований ULEAD з Європою

  • 161

Гроші самі не приходять. Потрібно працювати на створення умов, щоб вони з’явились. Але як це робити? Що громада може змінити аби бізнес розвивався і бюджет зростав?
30 листопада фахівці 96 громад України відвідали Овруцьку громаду в онлайні аби перейняти досвід стратегічного планування.

? Як працювала робоча група зі стратегічного планування громади?
? Як громадськість залучалася до цього процесу?
? Які вже можна побачити результати?
Відповіді на ці запитання дізнавайтеся у відео про Овруцьку громаду
Успішні практики стратегічного планування Овруцької міської ради ULEAD з Європою ULEAD with Europe
“Овруцька громада має цікавий досвід стратегування і гарні приклади ефективності використання Стратегії розвитку для зростання економіки. Нові підприємства, тепло-електро станція та синергія зусиль – це ключові результати роботи громади”, – вважає Георгій Федорук, радник з місцевих фінансів та управління ULEAD з Європою в Житомирській області, модератор онлайн візиту.
Оксана Левківська, начальниця відділу економічного розвитку та залучення інвестицій, була секретарем Робочої групи з розробки стратегії. Фахівчиня поділилась своїм досвідом модерації процесу. “Це була довга дискусія про те що, як, коли та за які гроші нам варто робити. В ході якої ми всі змінили своє ставлення до громади, до проблем та перспектив. Це головний результат роботи – розуміння своєї участі у розвитку територій”, – наголосила Оксана Левківська.
Учасники онлайн візиту, це команди громад, які у 2022 році отримають експертну підтримку “U-LEAD з Європою” з розробки стратегії розвитку громади. Всього таких громад 96, з кожною працюватиме залучений експерт.
 Перед онлайн візитом відбувся установчий семінар із відібраними громадами на якому обговорили методику розробки стратегії та таймінг процесу.
“Робоча група має провести чотири засідання, підготувати соціально-економічний аналіз, провести опитування та SWOT аналіз, сформувати матрицю цілей та зібрати проєктні ідеї для реалізації в перші роки. Процес складний, і його потрібно проводити максимально публічно та із залученням широкого кола громадськості”, – наголошує Катерина Савчук залучена експертка “U-LEAD з Європою”.