До уваги громадян,  які бажають здійснити приватизацію, або орендувати житлові приміщення,, які належать до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади!!!

  • 241

До уваги громадян,  які бажають здійснити приватизацію (передачу у приватну власність) або орендувати житлові приміщення (житлові будинки, квартири, кімнати (або їх частини)), які належать до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади!!!

Овруцька міська рада надає роз’яснення стосовно порядку приватизації та надання в (найм) оренду житлових приміщень, які належать до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади.

У випадку, якщо особа бажає приватизувати житлове приміщення (житлові будинки, квартири, кімнати (або їх частини)), яке належить до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади до  відділу Центр надання адміністративних послуг (вул. Героїв Майдану, б. 21, м. Овруч Житомирської області, 11101)  формується та подається наступний пакет документів (вичерпний перелік):

1. Заява на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі;

2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом з ним;

3. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

4. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили тощо);

5. Витяг з реєстру територіальної громади  про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі;

6. Технічний паспорт на квартиру (кімнату, жилий блок, секцію) у житловому будинку (гуртожитку), а на одноквартирний будинок - технічний паспорт на садибний (індивідуальний) житловий будинок;

7. Копія ордера на жиле приміщення або ордера на жилу площу в гуртожитку;

8. Документ, що підтверджує невикористання ним та членами його сім’ї житлових чеків для приватизації державного житлового фонду;

9. Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації відповідно до законодавства (за наявності);

10. Заява-згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі.

За малолітніх та неповнолітніх членів сім’ї наймача рішення щодо приватизації житла приймають батьки (усиновлювачі) або опікуни. Згоду на участь у приватизації дітей батьки (усиновлювачі) або опікуни засвідчують своїми підписами у заяві біля прізвища дитини.

У випадку, якщо особа бажає отримати житло на умовах договору найму, яке належить до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади та розташоване у сільській місцевості  подає заяву на ім’я міського голови до Овруцької міської ради. До заяви додаються (вичерпний перелік):

1. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтво про народження), які проживають разом з ним;

2. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податку громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, які проживають разом з ним (крім випадків, коли через свої релігійні переконання особи відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

3. Витяг з реєстру територіальної громади  про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі;

4. Довідка із БТІ та інформаційна довідка з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність або відсутність житла у власності всіх членів сім’ї;

5. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини між членами сім’ї (свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб, свідоцтва про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили тощо);

*вартість одного квадратного метра загальної площі, що передається на умовах найму, та становить 1 гривню (для наймачів, які мають соціальні пільги, передбачені чинним законодавством (учасники АТО/ООС, багатодітні сім’ї, інваліди тощо) вартість одного квадратного метра загальної площі, що передається на умовах найму, становить 0,50 грн.)

Наймачі житлових приміщень можуть за згодою всіх повнолітніх членів сім'ї, які проживають разом з ними, придбати займані ними приміщення у власність на підставах, передбачених чинним законодавством.

У випадку, якщо особа бажає отримати житло на умовах договору оренди, яке належать до комунальної власності Овруцької міської територіальної громади та розташоване у сільській місцевості  подає заяву на ім’я міського голови до Овруцької міської ради. До заяви додаються (вичерпний перелік):

1.ксерокопії паспорта заявника,

2.копія ідентифікаційного коду заявника;

     *вартість одного квадратного метра загальної площі, що передається на умовах оренди, та становить 1 гривню.

 

Викуп житла, отриманого на умовах оренди, не допускається.